اخبار  |  05 آبان 1395

جلسه ای با حضور آقای منصوریان (موسس انجمن حمایت و یاری آسیب دیدگان اجتماعی)

به گزارش روابط عمومی انجمن ضایعات نخاعی ; طی هماهنگی های انجام شده انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان با انجمن حمایت و یاری آسیب دیدگان اجتماعی جلسه ای با حضور آقای منصوریان (موسس انجمن حمایت و یاری آسیب دیدگان اجتماعی)در تاریخ2/8/95 با هدف تاسیس موسسه پیشگیری و اطلاع رسانی HIV/ایدز و آسیب های ناشی از این نوع بیماری در مرکز انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان برگزار گردید.
ایشان ضمن بازدید از مرکز حرفه آموزی وتولیدی معلولین ، با قدردانی از همکاری انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان جهت افتتاح یک شعبه افزود یکی از آسیب های بزرگ و جدی در جامعه مسئله ایدز و رسیدگی به این معضل اجتماعی بزرگ می باشد.
ایشان یکی از دلایل افزایش این بیماری را بالا رفتن سن ازدواج و افزایش رفتارهای پرخطر بین جوانان عنوان نمودند. همچنین افزود در جامعه امروزی 30000 هزار افراد شناخته شده درگیر با این بیماری وجود دارد که تنها 30 درصد این افراد دارو مصرف می کنند و مابقی از داور استفاده نمی کنند و در نهایت به دلیل وجود بیماری هایی چون مالاریا-سل و انگل از بین می روند.
منصوریان گفت: دید جامعه نسبت به این افراد و بیماری بسیار ناعادلانه و منفی گرایانه می باشد.ایشان اساس حرکت در این مسیر دشوار عشقی خالصانه واراده ای خداپسندانه عنوان نمودند.
در ادامه جلسه ای با دکتر جاودان رئیس مرکز بهداشت استان در محل دفتر ایشان در خصوص راه اندازی مرکزVCT برگزار گردید و همچنین جلسه دیگری نیز با آقای اخلاقی پور مدیر کل امور اجتماعی استانداری هرمزگان و آقای رنجبرقائم مقام بهزیستی استان و خانم لطفی زاده معاون پیشگیری بهزیستی استان هرمزگان در سالن اجتماعات انجمن در زمینه آموزش پیشگیری و آگاهی بیماری ایدز در استان هرمزگان برگزار شد.
و در نهایت با اهدا تابلو تزیینی صدف دست ساخت هنرمندان معلول از آقای منصوریان و خانم یگانه قدر دانی گردید.

20161023_101338-1

 

20161023_100320

photo314643660974173484

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =