اخبار  |  24 آذر 1397

بهزیستی جهت بازاریابی محصولات تولیدی معلولین اقدام کند

بهزیستی جهت بازاریابی محصولات تولیدی معلولین اقدام کند

دکتر همتی در نشست هم اندیشی با نمایندگان تشکل های افراد دارای معلولیت استان:
بهزیستی جهت بازاریابی محصولات تولیدی معلولین اقدام کند


 

 

استاندار هرمزگان گفت: اداره کل بهزیستی استان هرمزگان باید جهت بازاریابی فروش محصولات تولیدی معلولین برنامه ریزی و اقدام کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست هم اندیشی با نمایندگان تشکل های افراد دارای معلولیت استان هرمزگان با بیان اینکه طبق آمار بهزیستی حدود 32 هزار نفر افراد دارای معلولیت های مختلف در هرمزگان زندگی می کنند، عنوان کرد: این افراد نیازهایی در زمینه های توانبخشی، آموزش، مسکن، اشتغال و ورزش دارند که باید با استفاده از کمک خیرین جهت تامین این نیازها چاره اندیشی کنیم.

وی خواستار توجه ویژه به مهارت آموزی افراد دارای معلولیت شد و افزود: این امر منجر به اشتغالزایی و خودکفایی معلولین خواهد شد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: اداره کل بهزیستی استان هرمزگان باید جهت بازاریابی فروش محصولات تولیدی معلولین برنامه ریزی کند و در این راستا از کمک افراد دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان بهره بگیرد.

همتی ضمن قدردانی از کمک های خیرین به افراد دارای معلولیت در هرمزگان، بیان داشت: باید تلاش کنیم که خیرین بیشتری جهت فعالیت و کمک به این حوزه جذب شوند.

وی گفت: تامین مسکن افراد دارای معلولیت نیز از جمله مسائل مهم این افراد است که به طور جدی در دست اجرا و پیگیری است.

استاندار هرمزگان به اهمیت پیشگیری از معلولیت اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای کمک به تامین تغذیه زنان باردار در مناطق محروم استان، مذاکراتی با بنیاد مستضعفان داشته ایم که بسته های تغذیه به آنان اختصاص یابد تا از معلولیت کودکان آنها پیشگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 8 =