اخبار  |  15 آذر 1399

میز گردی با موضوع تبیین حقوق شهروندی و بررسی قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت

روز شنبه مورخ ۱۵آذرماه میز گردی با موضوع تبیین حقوق شهروندی و بررسی قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت و عملکرد سازمان های مسئول در محل سالن علمی کاربردی بهزیستی هرمزگان توسط روزنامه دریا با حضور نمایندگان معلولین و مدیران بهزیستی هرمزگان و شهرداری بندرعباس برگزار گردید.
نمایندگان شرکت کننده معلولین از انجمن ضایعات نخاعی، کانون روشندلان و ستاره توانبخش در جلسه حضور داشتند ، از طرف دستگاه های اجرایی نماینده شهرداری، مدیر کل بهزیستی ، سرپرست توانبخشی ، سرپرست بهزیستی بندرعباس، رئیس حراست ، مدیر روابط عمومی ، یکی از کارشناسان توانبخشی و همچنین تعدادی کارمندان دیگر بهزیستی، مدیر مسئول روزنامه دریا، مدیر تشکل دانشجویی پاتوق حضور داشتند .
این برنامه از طریق صفحه اینستاگرام پاتوق به صورت زنده پخش میشد .مجری برنامه مدیر تشکل دانشجویی پاتوق بود که از طرف روزنامه دریا دعوت شده بود .
مدت زمان اختصاص داده شده در اختیار نمایندگان معلولین و شهرداری ۱۰ دقیقه بود و مدت زمان اختصاص داده شده به مدیر کل بهزیستی و سرپرست توانبخشی علی رغم تعیین زمان ۱۰ دقیقه ای آزاد گذاشته بود ، مجری برنامه پس از ۲:۴۴ ثانیه صحبت نماینده انجمن ضایعه نخاعی را قطع نمودند و اعلام نمودند ۴ دقیقه از زمان شما گذشته و این مورد چندین بار توسط مجری تکرار گردید .
هیچکدام از مدیران بهزیستی پاسخ روشنی به سوالات مطرح شده ندادند .
پس از پایان جلسه یکی از کارشناسان حوزه توانبخشی به نام شفیعی که دارای مدرک روانشناسی میباشد و قبل از برنامه به همراه سرپرست توانبخشی در سالن حضور یافته بود با سد کردن راه مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی اقدام به پرخاش و داد و فریاد خطاب به ایشان در حضور مدیر کل بهزیستی، سرپرست توانبخشی و رئیس حراست بهزیستی و سایر افراد نمودند . قابل ذکر است با وجودی که به مدت ۱۵ دقیقه فرد مورد نظر در حال پرخاش به مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی بودند تمامی مدیران سازمان بهزیستی نظاره گر این اقدام کارمند خود بودند و هیچ اقدامی برای جلوگیری از آن ننمودند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =