اخبار  |  08 خرداد 1397

اولین واحد سیار کارت ملی هوشمند در انجمن ضایعه نخاعی

اولین واحد سیار کارت ملی هوشمند در انجمن ضایعه نخاعی

قدردانی روابط عمومی ضایعه نخاعی هرمزگان از اداره کل ثبت احوال هرمزگان درتاریخ 8 خرداد 97 انجام شد.

با همکاری اداره کل ثبت احوال هرمزگان اولین واحد سیار ثبت نام وصدور کارت ملی هوشمند در انجمن ضایعه نخاعی برپا شد.
برای سهولت در انجام کار و رفاه حال معلولین و خانواده های آنان با رایزنی های انجام شده اولین واحد سیار ثبت نام و صدور کارت ملی هوشمند در انجمن ضایعه نخاعی برپا شد و با استقبال خوبی روبرو بود.
به پاس تلاش و همکاری خوب اداره ثبت احوال از مدیر کل و کارکنان مربوطه این اداره توسط روابط عمومی انجمن ضایعه نخاعی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
مهندس افشاری نژاد در این دیدار ضمن بیان این مطلب تمام بروکراسی های اداری با کارت ملی هوشمند انجام می شود گفت: درطرح کارت ملی هوشمند که قرار بر این بود که تا پایان سال 1396 به اتمام برسد و ازآن جائیکه 20 میلیون جمعیت باقی ماند 1 سال دیگر تمدید شد.
مدیر کل ثبت احوال هرمزگان بیان کرد: با وجود کارت ملی هوشمند تمام ادارات و دستگاه های اجرایی نباید کپی کارت ملی و شناسنامه دریافت کنند.
افشاری نژاد افزود: با دیداری که با استاندار هرمزگان داشته ایم و با رایزنی های انجام شده، استانداری به تمام دستگاه ها اعلام کرده است که به هیچ عنوان کپی کارت ملی و شناسنامه از ارباب رجوع ها گرفته نشود، از طریق لینک ارتباطی ثبت احوال که توسط شبکه دولت در اختیار واحدها قرار گرفته است و سامانه استعلام هویت انفرادی آخرین اطلاعات افراد در اختیار ادارات قرار می گیرد.
مدیر کل ثبت احوال هرمزگان در انتها افزود: یک میلیون و دویست و پنجاه نفر واجد شرایط بالای 15 سال در استان هرمزگان وجود دارد که بیش از یک میلیون درخواست تحویل گرفته شده است و نهصد هزار کارت ملی هوشمند افراد تحویل گرفته اند.

 

WhatsApp Image 2018-05-29 at 13.21.37 (1)

 

WhatsApp Image 2018-05-29 at 13.21.37

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 6 =